Gooh - veckans butik V.40



Det här är så bra, det här är framtid! Så tänker jag när jag ser vad Gooh har för produkt att sälja på nätet. Färdiglagad mat! Sitter du på kontoret och önskar en kötträtt är det bara att beställa det. Gooh blir veckans butik på grund av sitt unika produktsortiment. Rent grafiskt tycker jag det är bra och enkelt... Synd bara att jag som bor lite väl långt ifrån inte kan använda det.

En negativ sak tycker jag är att man måste bli medlem, ser inte riktigt funktionen i det då många säkert vill se vad man kan få innan man knappar in sina uppgifter. Jag är emot medlemskap överlag i webbshoppar. Det har jag varit inne på förr...

För att få mer förståelse om Gooh kan du på hemsidan läsa detta om företaget:
Den duktiga kocken, och krogen, har alltid drömt om att nå ut med sin genuint goda mat till många. Matindustrin har haft drömmar om att kunna leverera ”riktigt god mat” till sina många konsumenter. Ingen har hittills lyckats, inte om man ställer höga krav på begreppet ”god” och ”många”. Det är Gooh på väg att ändra på!

Vi vill ge fler chansen att äta god, vällagad och naturligt hälsosam mat till rimliga priser. Enkelt, eller hur?

Gooh är ett samarbete mellan Lantmännen, Sveriges främsta leverantör av råvaror, och Operakällaren, Sveriges mest kända stjärnkrog. Företaget grundades 2005 och har sedan starten expanderat i rekordfart.

Till Gooh

Kommentarer
Postat av: Stina Jakobsson

Hej! Oj så roligt att bli omnämnd i din trevliga blogg. Tack snälla för fina ord!



hälsningar

Gooh

2009-10-05 @ 11:45:56
URL: http://www.gooh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0