Pinsamheter hos Texttalk?



På Webmaster Network kan vi idag läsa om någon som anser sig hitta ett pinsamt fel i Texttalks betalprocess. Vad det är säger han inte och jag har även hört av mig till Texttalk för en kommentar och väntar på svar. Det är ganska lösa trådar än så länge men något måste han se som ett problem och det gör det hela intressant.

Är det någon här som har koll på vad han menar? Jag har kollat lite och ser själv inga fel men man kanske måste göra hela processen klar.

Till tråden på Webmaster Network

Kommentarer
Postat av: Oskar Carlsrud Felander

Hej, jag representerar Textalk Webshop och jag vill passa på och kommentera för att kanske bringa lite klarhet. Har nu sett att avsändaren till inlägget har kompletterat och förklarat vad han menar i WN-forumet och det är ju bra.



Det som rubriceras som en pinsamhet består i att en kund som handlade med kort i avsändarens webbutik, fick en text på kontoutdraget som inte överensstämde med butikens namn - detta tyckte butiksinnehavaren blev pinsamt gentemot kunden, vilket man kan förstå. Det är självklart en fördel att skylta med sitt riktiga namn på kontoutdraget.



Att denna text var fel för just denna kund kan ha många anledningar och vi har pratat med avsändaren för att försöka reda ut vad som hänt i just detta fall. Det är normalt den text som kunden själv anger vid anmälningstillfället som används på kontoutdragen.



Texten har ändrats nu enligt kundens önskemål och vi hoppas att följderna inte blev speciellt ödesdigra!

2009-10-19 @ 15:55:46
URL: http://shop.textalk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0