Pinsamheterna var inte så pinsamma...



Nu har det kommit bra svar på vad som var så pinsamt hos Texttalk, inget alls! Så här skriver Oskar i en kommantar här på bloggen.

Hej, jag representerar Textalk Webshop och jag vill passa på och kommentera för att kanske bringa lite klarhet. Har nu sett att avsändaren till inlägget har kompletterat och förklarat vad han menar i WN-forumet och det är ju bra.

Det som rubriceras som en pinsamhet består i att en kund som handlade med kort i avsändarens webbutik, fick en text på kontoutdraget som inte överensstämde med butikens namn - detta tyckte butiksinnehavaren blev pinsamt gentemot kunden, vilket man kan förstå. Det är självklart en fördel att skylta med sitt riktiga namn på kontoutdraget.

Att denna text var fel för just denna kund kan ha många anledningar och vi har pratat med avsändaren för att försöka reda ut vad som hänt i just detta fall. Det är normalt den text som kunden själv anger vid anmälningstillfället som används på kontoutdragen.

Texten har ändrats nu enligt kundens önskemål och vi hoppas att följderna inte blev speciellt ödesdigra!


Det var ju skönt att höra att det inte var några problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0