TrendTV äntligen igång igen!



För bara några dagar sedan skrev jag att jag ville se nya avnitt av TrendTV. Och nu kom mailet som säger att de är igång igen. Detta gladde mig mycket. Jag tycker första avsnittet på säsong 2 är en liten besvikelse, men jag hoppas kommande avsnitt blir mer intressanta. Jag kan verkligen tipsa er om TrendTV om ni vill ha inspiration men på några få minuter. Har ni någon inspirationskälla får ni gärna höra av er!

Jag klipper in nyhetsbrevet från Göran Adlén så ni får läsa vad han skriver:
Hej igen!    

För drygt ett halvår sedan drog jag tillsammans med Minnesota
communication igång TrendTV. Vi kunde då inte ana vilket intresse det
skulle bli. Och tack vare det är vi nu igång med säsong 2. Jättespännande tycker vi. Under hösten kommer du varje månad att få ta del av mina tankar om trender på www.trendtv.se

Den här säsongen kommer även Johan Ronnestam som du mötte i
det sista avsnittet i våras att medverka. Du får höra hans tankar om bland annat sociala medier och digital kommunikation. I höstens första avsnitt är han inte så snäll mot en del ledande befattningshavare i svenska medievärlden. Se mer om detta, och lyssna också på mina tankar om det framtida mötet, och träffa vår yngsta panel någonsin som pratar om kommunikation.


Avsnitt 7 hittar du på: www.trendtv.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0